22 Ekim 2006

Ben Ben ve BEN

Siz ve siz ve siz… Ve siz…
...16 yaşındaki sen içinde duruyor. O bakış, o hal, o tavır...
Bugün öyle düşünmüyorsun, aynı olaylar karşısında bu gün öyle davranmazsın belki ama içinde o var...
20 yaşındaki halin, 25, 30, 40...
Aşık olduğun gün, terk edildiğin gün kalıyor içinde...
Her gün başka bir sensin ve o sen,
seninle birlikte geçiyor
yaşamın içinden...
Bizler ,yaşamı sorgulamadan önce doğru bir
"ben"
tarifi yapmalıyız.
Çoğu kişi kim olduğunu bilmeden,
merak dahi etmeden
çekip gidiyor.
..."Biz her şeyi paylaşırız eşim ve çocuklarımla. Çok paramız yok, ama neşemiz bol," dedi. Öyle hoşuma gitti ki ben babamla acıyı, şefkati, sevgiyi ve de neşeyi paylaştığımı hatırlamıyorum. Dileğim kabul olursa bir daha hayata gelirsem böyle bir baba istiyorum...

Sevigisiz büyüyen insanlarız bizler.

Çocuğunu kucağına almadan,sarılmadan büyüten

büyüyen insanlarız biz.


….Peynir büyük, mesafe kısaysa...
Delikten kafanı çıkarırken
olacaksın….

Hiç yorum yok: