8 Ocak 2014

Ben Senden Önce Ölmak İsterim ...

 
 
 
 
 
“Ben senden önce ölmek isterim...

Gidenin arkasından gelen gideni bulacak mı zannediyorsun?
Ben zannetmiyorum bunu...

İyisi mi, beni yaktırırsın, odanda ocağın üstüne korsun
içinde bir kavanozun...

Kavanoz camdan olsun, ...
şeffaf, beyaz camdan olsun ki içinde beni görebilesin...

Fedakârlığımı anlıyorsun: vazgeçtim toprak olmaktan,
vazgeçtim çiçek olmaktan senin yanında kalabilmek için...

Ve toz oluyorum yaşıyorum yanında senin...

Sonra, sen de ölünce kavanozuma gelirsin.
Ve orda beraber yaşarız, külümün içinde külün,
ta ki bir savruk gelin yahut vefasız bir torun
bizi ordan atana kadar...

Ama biz o zamana kadar o kadar karışacağız ki birbirimize,
atıldığımız çöplükte bile zerrelerimiz yan yana düşecek.
Toprağa beraber dalacağız...

Ve bir gün yabani bir çiçek bu toprak parçasından nemlenip filizlenirse
sapında muhakkak iki çiçek açacak:
biri sen, biri de ben...”
 
**
 


Hiç yorum yok: