6 Nisan 2007

Sonja Aygül Pervaneli

TUZSUZHURMAZEYTİNYEMEZGİLLER FAMİLYASINDAN...
.

elektrik fiatları,

Telekom -ki başında TÜRK var ama bizim değil- uyguladığı fiatlar az mıdır çok mudur bilmiyorum.Yoksa onlar da benzin fiatları gibi mi?

Dediklerine göre "benzin pahalı" imiş.
Pahalı bir şey ölçülü kullanılmazmı.
Telefon içinde aynı şeyi söyleyebilirim.

"Benim için farketmiyor abi" diyor adam,
"Ben her seferinde 50bin TL. lik alıyorum.


"Dene ve yenil, tekrar dene tekrar yenil,
daha iyi yenil"

.
Sonja Aygül Pervaneli,
Avusturya'da doğmuş, yaşamının büyük kısmını orada geçirmiş, ikisi de sonradan Müslüman olmuş İtalyan asıllı bir baba ile Trabzon Rumu bir annenin yedinci ve en küçük çocuğu. Sonja ismini ablası, Aygül'ü de annesi takmış. Varlıklı bir ailenin kızı Sonja öğretmen. İki ablası Avusturya'da özel sektörde üst düzey yönetici, ağabeylerinin de kendilerine ait diskoları, restoranları, kulüpleri var.



Avrupa'da okumak varken, Selçuk Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi'nden mezun olduktan sonra, Konya'nın 230 kilometre uzağındaki Çeltik Merkez İlköğretim Okulu'nda matematik öğretmeni olarak görev yapmaya başlamış. Doğu görevi zamanı geldiğinde de, haritada yerini bile bilmediği Iğdır'a tayin olmuş.

-Analar neler doğuruyor-

1 yorum:

Damacana dedi ki...

Mazotun 1 YTL olabilme ihtimalini sevdiğimiz ülkedemizde acaba bu ihtimal telefonda ya da adsl de niye yok ?!?