15 Ekim 2006

Ali Poyrazoğlu

Müthiş doğru ve güzel yazıyor.
...Yeteneğin önü engellerle doludur. Çocukluğumuzdan başlayarak hepimiz yasaklamalarla, kısıtlamalarla, örf, adet, törelerle, modası geçmiş bakışlarla karşı karşıya kaldığımız için tabii ki bireyin yetenekleri prangaya vuruluyor çoğu zaman. Birey bu tehlikenin farkına vardığı yaştan başlayarak savunmaya geçer. Ama o zamana kadar sistem içine bir sürü çiviyi çoktan çakmıştır...
...Yaşamı, yaşamını her gün yeniden şekillendireceği, çamurdan bir heykel gibi avuçlarının içinde yoğurabilmek için, dünyaya her gün yeniden biçim vermek için okur, dinler, izler ve kendi sesini bulur. Ve der ki, "Yaşamın karşısında pısıp kalmadım. İzledim, düşündüm, başkaldırdım. Yenilmedim, ezilmedim. Bugünü ve yarını yeniden kurmak istiyorum. Tek gerçek,
değişimde...
sürekli takip edilmesi gerekir.

Hiç yorum yok: